Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Απαντώντας στην πρό(σ)κληση...

Πολυαγαπημένη μου Claire!

Βρήκες το αδύνατό μου σημείο! Να μαθαίνω χαζές ασήμαντες λεπτομέρειες για τους άλλους και να μιλώ για τον εαυτό μου. Απαντώντας λοιπόν στην Claire θα συνεχίσω το παιχνίδι και θα γράψω 7 πράγματα για μένα!

1.Λέω πως είμαι δημοσιογράφος αν και βαθιά μέσα μου δεν το πιστεύω. Αναγκάζομαι ως επί το πλείστον να ασχολούμαι με το πολιτικό ρεπορτάζ αν και πρότυπο μου είναι κατά βάθος η sex editor Ειρήνη Χειρδάρη και η Carrie Bradsaw.

2.Είμαι άρρωστη με τα ψηλά τακούνια αν και αυτό συχνά με καθιστά ανάπηρη και παντελώς αδύναμη να περπατήσω πάνω από 500 μέτρα ειδικά μάλιστα αν πρόκειται για καλντερίμι τύπου παλιά πόλη Αμαντέα ή προς το ελληνικότερον Λαδάδικα.


3.Βαριέμαι οικτρά να βλέπω ειδήσεις και το κάνω εντελώς ψυχαναγκαστικά στο πλαίσιο του "πρέπει να ξέρω τα πάντα λόγω δουλειάς".

4.Δεν μπορώ να πω ποτέ με σιγουριά ποιο είδος μουσικής μου αρέσει και αν μ'αρέσει τώρα δεν πάει να πει πως θα μου αρέσει και αύριο. Βέβαια μπορώ να πω τι δεν μου αρέσει και αυτό είναι τα βαριά λαϊκά και τα R 'n' B...

5. Βέβαια μετά από μερικά ποτά μπορώ άνετα να λικνίζομαι σε "μαύρους" ρυθμούς και να τραγουδώ με πάθος "ιστορία μου αμαρτία μου λάθος μου μεγάλο".

6. Καπνίζω εντελώς ερασιτεχνικά εδώ και πολλά χρόνια αλλά αδυνατώ να συνδυάσω τον καφέ με το τσιγάρο γιατί μου χαλάει τη γεύση.

7. Είμαι εντελώς ανίκανη ως μαγείρισσα και μαγειρεύω μόνο πράγματα
που αρέσουν σε εμένα, βαριά και στον Αντρέα και γι'αυτό δυστυχώς δεν έχει τούρτα. Αν μάλιστα δω συνταγή με πάνω από 6 υλικά δεν υπάρχει περίπτωση να συνεχίσω να τη διαβάζω... Αλλά θα παραθέσω μία φωτό από το αγαπημένο μου γλυκό και απαιτώ τώρα από τ
ην ξαδέρφη μερίδιο από την τούρτα αλλιώς θα έρθω κάτω από το παράθυρό σου και θα άδω "το μερτικό μου από την τούρτα μου το 'χουν φάει άλλοι".

Love,
Katerina

1 σχόλια:

Claire είπε...

Γκουχ γκουχ (ξεροβήχω με νόημα)!
Αν θυμόσουν να ευχηθείς, θα σου έστελνα και κέρασμα!! Φιλάκια!!