Κυριακή 6 Μαΐου 2012

To "one-night-stand" or not to "one-night-stand"

Θα πηγαίνατε για καφέ, φαγητό ή σινεμά με έναν άγνωστο;
Θα πηγαίνατε για μπάνιο στη θάλασσα ή για ντους, ή θα γδυνόσασταν μπροστά του;
Θα τρώγατε από το πιάτο του;
Τότε πώς κάνετε σεξ μαζί του;
Πώς να ανταλλάξεις την πιο προσωπική στιγμή του ανθρώπου -ναι, για τον οργασμό μιλάω- πόσο μάλλον σωματικά υγρά...
Πραγματικά ποτέ δε μπόρεσα να το καταλάβω αυτό. Θα μου πείτε περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Αν μη τι άλλο ρε παιδί μου, να τον συμπαθείς τον άλλον.
Κάνω λάθος αν θεωρώ το σεξ και διανοητική διαδικασία;
Είναι το ίδιο με αυτούς που χωρίζουν και σκοτώνονται αλλά από την ανάποδη... Πώς γίνεται να γίνεις άγνωστος και ξένος με έναν άνθρωπο που μοιράστηκες από σκέψεις, γέλια, χάδια, δάκρυα μέχρι το κρεβάτι σου; Πώς να τα μοιραστείς όλα αυτά, ή έστω το τελευταίο,  με κάποιον χωρίς να υπάρχει στοιχειώδης έλξη; Αυτή την μεταμοντέρνα αποκτήνωση δυσκολεύεται ο ψυχισμός, η αισθητική και ο ερωτισμός μου να την αποδεχτεί...
Για δώστε μου τα φώτα σας...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άργησες να ξαναpostάρεις σε σημείο που να σκέφτομαι, μήπως και αποφάσισες να αποσυρθείς από τα διαδυκτιακά δρώμενα, αλλά με διέψευσες. Και πως θα μπορούσες να κάνεις και αλλιώς, μιας και το μικρόβιο του επαγγελματός σου είναι πιο ισχυρό και από την πρόθεση του παππού μου που πάσχει από Αλτσχάιμερ, να υποστηρίξει γαλαζοπράσινα εσώρουχα, μέρες που είναι κιόλας!

Είχαμε να πάμε και για έναν καφέ, αν δεν απατώμαι, αλλά χάθηκε κι αυτός στην πορεία. Το τι φταίει, θα σε γελάσω, αλλά είμαι σίγουρος ότι με λίγη βοήθεια, μπορεί και να το ανακαλύψω!

One night suck ...εχμ stand, ε;
Θα τολμήσω να πω την άποψή μου, μιας και μόνο εγώ συμμετέχω, κάτι σα το Δαραβίγκα με τον Στέφανο Χίο ένα πράμα!

Για καφέ, ή σινεμά, ή φάγητο θα πήγαινα ευχαρίστως με έναν ξένο, γιατί έχει μία γοητεία όσο και να το πεις! Δεν ξέρεις τι θα συναντήσεις, δε ξέρεις τι θα ακούσεις, είναι ευχάριστη δόση αδρεναλίνης ένα πράγμα!

Νομίζω ότι ο απόλυτος οργασμός έρχεται την στιγμή εκείνη που έχεις γνωρίσει τον άλλον! Ξέρεις ποιον έχεις απέναντί σου, ξέρεις τις ιδέες του, τον έχεις δει, τον έχεις ακούσει, τον έχεις αγγίξει και η ολοκλήρωση είναι πλέον ένα ευτυχές γεγονός. Αν δε, υπάρχει χημεία και στο bed, τότε καλά θα κάνεις να ξαναφρεσκάρεις την προπαίδεια, γιατί κάπως έτσι θα πολλαπλασιάζεται!

Από την άλλη, βέβαια, δεν είναι και μονόδρομη η εξίσωση, με την έννοια ότι δεν σημαίνει πως το τελικό και "αγαπησιάρικο" αποτέλεσμα πρέπει να έρθει, ακολουθώντας μία fix διαδρομή: Γνωριμία > Καφές > Συζήτηση > Ότι άλλο να 'ναι > Sex!

Μπορεί να είναι το καλύτερο sex που θα έχεις κάνει στη ζωή σου, σε σημείο που να το πιστεύεις και να ξεκινήσει κάτι καλό μετά. Παποίος όμως σου εγγυάται ότι το σωβινιστικό γουρούνι που σκέφτηκε μία φορά με το κάτω κεφάλι, δε θα το κάνει συνέχεια και βέβαια ποια μου εγγυάται ότι το πορνίδιο, τσουλάρα, Τζούλια (όπως θες πες το) που σου το 'δωσε απλόχερα, δε θα κάνει τα ίδια και αύριο με κάποιον άλλον!

Και άντε εσύ να κάνεις blog μετά και να λες τον πόνο σου!

Η αλήθεια είναι ότι κατά ένα περίεργο τρόπο θα συμφωνήσω μαζί σου, γιατί με έπιασες σε ένα πολύ ευαίσθητο σημείο λέγοντας: "Κάνω λάθος αν θεωρώ το σεξ και διανοητική διαδικασία;"

Ή είσαι γυνή με μυαλό, ή κάνεις απανωτά copy/paste από Cosmopolitan και Super Κατερίνα!

Υ.Γ. 1: Δεν ήρθες την Τετάρτη και τζάμπα έκανα μπάνιο.

Υ.Γ. 2: "Για δώστε μου τα φώτα σας". Μίλα καλύτερα σε δεύτερο ενικό, για να 'σαι και ρεαλίστρια :)

Υ.Γ. 3: Την πήρα την δόση μου και σήμερα!

lifeaddict είπε...

1. Δεν θυμάμαι να μου είπες κάποιος να πάμε για καφέ και να μην πήγα...
2. Αν έχω καταλάβει καλά περί της ταυτότητος του αποστολέα υπάρχουν και τα κινητά και στο δικό μου δεν με έψαξε κάποιος και να μην με βρήκε (εκτός από κάποιους υποψήφιους που τους έχω μπλοκάρει...)
3. Που έπρεπε να πάω την Τετάρτη; (pm please)
4. Υπάρχουν ακόμα αυτά τα περιοδικά;;;

Ανώνυμος είπε...

Μετά από ένα επικό και διαδυκτιακό "άδειασμα", παίρνω τα όμορφα μούτρα μου από το πάτωμα και μετά από μία γερή δόση τζούρας των αγαπημένων μου BF, μαζεύω δυνάμεις για να απαντήσω:

1. Όπως το θέτεις, έχεις δίκιο
2. Δεν μπορώ να ανταπεξέλθω στα επιχειρήματά σου και, ναι, έχεις δίκιο.
3. Ε, σ' ένα τεστ, αλλά μικρής σημασίας έχει.
4. Dunno!

Παρά ταύτα, δεν μου είπες την γνώμη σου για τα όσα με τόσο κόπο έγραψα! :)

lifeaddict είπε...

Αν με προλάβεις εντός επικράτειας, από κοντά...

Ανώνυμος είπε...

Προς τα που οδεύεις και πότε;

lifeaddict είπε...

Όχι εδώ αυτά...