Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Σαν βγεις στον πηγαιμό για τον ΟΑΕΔ...

Ετοιμάσου να φας πολλές φορές τα μούτρα σου!

Πραγματικά αυτός ο οργανισμός απορώ γιατί υπάρχει. Και αν έχεις και την ατυχία να έχεις προϋπηρεσία ή πτυχίο πανεπιστημίου είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα για σένα νεαρέ άνεργε.

Ο ΟΑΕΔ στον οποίο υπάγομαι αντιστοιχεί σε πάνω από 300.000 κατοίκους. Η τελευταία θέση εργασίας που ανακοίνωσε ήταν πριν ένα μήνα μία θέση βοηθού ζαχαροπλαστείου! Για πάνω από 5.000 ανέργους που υπάρχουν στην περιοχή!

Ο ίδιος ο ΟΑΕΔ με απέκλεισε από την παροχή επιδόματος ανεργίας επειδή είμαι δημοσιογράφος. Ως δημοσιογράφος πρέπει να λάβω επίδομα από τον ΤΣΕΠΕΑΘ ο οποίος όμως με αποκλείει επίσης γιατί δεν έχω 24 μήνες ένσημα! Βέβαια οποιοσδήποτε άλλος πολίτης χρειάζεται από 80 ένσημα τα τελευταία δύο χρόνια για να πάρει επίδομα ανεργίας αλλά προφανώς μας έχουν στη μπούκα του κανονιού εμάς τους αλήτες, ρουφιάνους, δημοσιογράφους. Βέβαια αυτό είναι από κάθε άποψη αντισυνταγματικό αφού καταστρατηγεί κάθε έννοια ισότητας αλλά το αφήνω αυτό. Και θα ζήσω και χωρίς ταμείο.

Ως δημοσιογράφο φυσικά αδυνατεί να μου βρει και δουλειά και μάλιστα όταν πήγα να εγγραφώ στα μητρώα του ΟΑΕΔ μου είπαν “Και δεν θες να βρεις δουλειά ε;”... Φυσικά και θέλω κουκλίτσα μου! Λες να ήρθα εδώ για βόλτα; Ακόμα επειδή έχω πτυχίο πανεπιστημίου και προϋπηρεσία ο ΟΑΕΔ αρνείται να μου βρει δουλειά σε οποιονδήποτε άλλον κλάδο. Επίσης αρνείται να με μετεκπαιδεύσει ώστε να βρω κάπου αλλού δουλειά ενώ δεν μου παρέχει και κανενός είδους επιμόρφωσης πάνω στο δικό μου επάγγελμα. Το ίδιο όμως δεν ισχύει μόνο για εμένα που είμαι δημοσιογράφος, αν θεωρούμαι ακόμα τέτοια εφόσον είμαι άνεργη, αλλά και για την 34χρονη φίλη μου βρέθηκε χωρισμένη, άνεργη, με δύο παιδιά και χωρίς προϋπηρεσία και δεν μπορεί να κάνει τίποτα για εκείνην!

Ο ίδιος ΟΑΕΔ αρνούνταν να με αναγνωρίσει ως άνεργη όσο ήμουν φοιτήτρια λες και η ανάγκη επιβίωσης εξαρτάται από τους σχολικούς βαθμούς που σε έβαλαν ή όχι σε ένα ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Ο ίδιος ΟΑΕΔ θεωρεί αποκλειστικό του καθήκον να χαρτζιλικώνει με ένα αστείο ποσό κάθε άνεργο και -όπως λένε λαϊκά- “όξω απ'την πόρτα”. Ενίοτε διοργανώνει και κάτι χαζοσεμινάρια επιδοτούμενα, τα οποία χρησιμεύουν αποκλειστικά και μόνο στο να βγάζουν κάποιοι τύποι λεφτά και οι άνεργοι να αποκτήσουν τουλάχιστον για μερικούς μήνες ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Την ίδια ώρα όλο το νέο εργατικό δυναμικό της χώρας ψάχνει απεγνωσμένα τρόπο να φύγει από τη χώρα. Γιατί; Για να σταθεί αυτή η χώρα ξανά στα πόδια της χρειάζεται χέρια και μυαλά. Όσο κι αν απομυζήσεις τους εργαζόμενους, αν τα νέα μυαλά και δυνατά χέρια φύγουν, την έχεις θάψει τη χώρα.

Και σκέφτομαι... Σίγουρα δεν είμαι ο πιο λογικός άνθρωπος στον κόσμο. Σίγουρα επίσης δεν είμαι ο πιο έξυπνος άνθρωπος στον κόσμο. Αυτοί όμως που κάνουν κουμάντο και δημιουργούν οργανισμούς εκτρώματα σαν τον ΟΑΕΔ και στρατιές ανέργων και μεταναστών τι είναι;


Love

Katerina

2 σχόλια:

Claire είπε...

Καλά ξεμπερδέματα! Απλά καταλήγεις πάντα στο ο σώζων εαυτόν σωθήτω... Κι έπειτα, πιστεύεις πραγματικά ότι θα βγούμε κάποτε από την κρίση με τις δικές μας δυνάμεις; Αν γίνει ποτέ αυτό εμείς θα είμαστε γύρω στα 50!

lifeaddict είπε...

Ά ξαδέρφη όλα κι όλα εσύ μπορεί να γίνεις κάποτε 50 εγώ μέχρι 35 θα φτάσω!!!Χαχαχαχα! Θα κάνω ντου Αθήνα θα πάρω σβάρνα τα κανάλια και θα τους λέω ήρθα πάρτε με! Και κάπως έτσι θα βρεθεί ο καλός πατέρας Καρατζαφέρης να με πάρει στο ΤΗΛΕ ΑΣΤΥ για να σφίξουν τα λουριά της μαρίας που πήρε πολύ αέρα τελευταία!!!#fail