Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Τα 26α γενέθλια...

Το 26 είναι ο ατομικός αριθμός του σιδήρου.

Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είμαι τόσο σκληρή...

Στα 26 μου τα βρόντηξα όλα κάτω κι έφυγα. Τα 26α γενέθλιά μου με βρίσκουν σε ένα πανέμορφο νησί να αναρωτιέμαι. Τι είναι η ηλικία; Τι σηματοδοτεί αυτό το 26 σε σχέση με την προσωπικότητα μου;

26 χρόνια είναι κάτι παραπάνω από το ¼ ενός αιώνα.

Άλλοι στα 26 ακόμα ψάχνονται...

Άλλοι είναι παντρεμένοι με παιδιά...

Άλλοι ακόμα σπουδάζουν...

Άλλοι έχουν γίνει εκατομμυριούχοι...

Εγώ παραπαίω.

Ανάμεσα στα θέλω και τα πρέπει...

Ουρλιάζω πως θα τα καταφέρω τη στιγμή που το σύμπαν γύρω μου καταρρέει. Προτίμησα να αφήσω το βόλεμα και προς το παρόν τουλάχιστον δικαιώνομαι. Οι επόμενοι μήνες θα είναι μάλλον καθοριστικής σημασίας και θα πρέπει να παρθούν γενναίες αποφάσεις. Ωχ! Αυτό ακούστηκε σαν ρεπορτάζ στο Mega σχετικά με την ελληνική οικονομία...

20 Ιουλίου...

Σαν σήμερα γεννήθηκε ο Μ. Αλέξανδρος, οι αστροναύτες Νιλ Άρμστρονγκ και Έντουιν Ώλντριν γίνονται οι πρώτοι άνθρωποι που προσεδαφίζονται στη Σελήνη (σύμφωνα με την επίσημη τουλάχιστον εκδοχή της ιστορίας) και ξεκίνησε η Επιχείρηση Αττίλας, το πρώτο στάδιο της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο”(αποφράδα μέρα).

Γεννήθηκε η Βουγιουκλάκη, ο Ντελόρ (αυτός με τα πακέτα), ο Παύλος Σιδηρόπουλος και ο Κάρλος Σαντάνα. Ά και ο Σταμάτης Μαλέλης!

Κάτι έχει αυτή η μέρα... Όλοι οι παραπάνω σε κάτι ήταν πρωτοπόροι. Αλήθεια θα τα καταφέρω ποτέ να είμαι κι εγώ πρωτοπόρος σε κάτι;

Γιατρέ μου είναι φυσιολογικό στα 26 να μην έχεις βρει ακόμα την κλίση σου; Και είναι κλίση, από το κλίνω ή κλήση από το καλώ; Δηλαδή το ταλέντο μας καλεί ή εμείς πάμε-κλίνουμε προς αυτό; Θα βρω ποτέ το δρόμο μου; Κι αν ναι θα είναι εγνατία οδός ή αμμοχάλικο;


Καλό καλοκαίρι!

1 σχόλια:

DaisyCrazy είπε...

Χρόνια καλά και όμορφο καλοκαίρι!

Δεν το θυμόμουν ότι σαν σήμερα γεννήθηκε ο Παύλος Σιδηρόπουλος... Ευχαριστώ που μου το θύμισες :)