Πέμπτη 28 Αυγούστου 2008

Τελικά το αγαπαμε το φθινοπωρο???

Ο Σεπτεμβρης πλησιαζει απειλιτικα και δεν μπορω να μην τρεμω στην ιδεα οτι ερχεται ο χειμωνας... Απο την αλλη καιρος να συμμαζευτουμε πλεον απο την καλοκαιρινη κρεπαλι και να ετοιμαστουμε για την χειμωνιατικη! Επειδη λοιπον σαν καρκινος εχω μια ταση να φτιαχνω λιστες θα κανω δυο λιστες με πραγματα για τα οποια αγαπω το φθινοπωρο και με πραγματα που μισω...


Μου αρεσει...
1. Που επιτελους θα φορεσουμε καλσον και δε θα τρεχουμε καθε βδομαδα για πεντικιουρ.
2. Που θα βαλω επιτελους πουκαμισο χωρις να φοβαμαι οτι θα ζεσταθω.
3. Γενικα θα μπορω να βαλω κι ενα μανικακι, ενα ζακετακι κατι...
4. Και φυσικα θα αρχισω να φοραω τα υπεροχα σακακια μου!!!!Ιδιαιτερα χαιρομαι για το νεο μου αποκτημα...
5. Που θα πινω νες οπως παντα και δε θα με κοιτανε στραβα...
6. Η ζεστη σοκολατα πισω απο ενα τζαμι ενω η βροχη πεφτει εξω ασταματητα...
7. Τη φιλια μες τη Βροχη..
8. Που το κρυο μας φερνει πιο κοντα...
9. Που θα καθομαι να διαβασω ενα βιβλιο χωρις να τρεχει ο λογισμος μου στον ηλιο εξω..
10. Που επιτελους δε θα βγαίνω εξω καθε βραδυ...
11. Η ταση ανασυγκροτησης που μας πιανει καθε Σεπτεμβρη.
12. Που θα μπορω να φαω μια βαφλα με μερεντα χωρις να με πιασει πανικος για την θεα μου στη παραλια...

Δεν μου αρεσει...
1. Που οι γραμμωμενοι κοιλιακοι που μου προκαλουν αμετρητη τερψη θα κρυφτουν πισω απο μπλουζες...
2. Που ολοι ειναι τσαντισμενοι που τελειωνουν οι διακοπες...
3. Που θα κανω περιπου ενα χρονο να ξαναπαω σε beach party...
4. Που δε θα πηγαινω θαλασσα.
5. Που δε θα κοιταω τα αστρα μεσα σε ενα σωσιβιο στη θαλασσα...
6. Που θα φυγει η φιλη μου :(
7. Που φυσικα θα με πιασει καταθλιψη λογω καιρου...
8. Που δε θα φοραω αερινα φορεματακια και πεδιλα...

Τελικα δεν ειναι και τοσα πολλα αυτα που δε μου αρεσουν οποτε μπορω να συμφιλιωθω με τη κατασταση και να ειμαι χαρουμενη.
Ακομα και το χειμωνα μπορω να πινω Cuba Libre και τεκιλα και να απολαμβανω μια αισθηση καλοκαιριου!!!!
ΚΑλα να περνατε ολοι!!!!

1 σχόλια:

Zero Design είπε...

To pan einai na sigxroniseis to viologiko sou roloi swsta!

Stin arxi kathe epoxis na goustareis.. stin mesi na ta spas.. sto telos.. na tin variese.. kai tsoup! Irthe i nea ;)